17 czerwca 2015

What's Gorgeous !

Hej kochani !

Cieszę się, że poprzedni post (swoją drogą zupełnie inny, niż te dotychczasowe na moim blogu) został tak ciepło przez Was przyjęty. 
Komentarze i liczne odwiedziny motywują do dalszego działania ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam zdjęcia Michaliny. Napisała do mnie już jakiś czas temu z prośbą o sesję. Zgodziłam się bez wahania, zgadałyśmy się odnośnie terminu, stylizacji i miejsca na facebook'u, a do spotkania doszło w sobotę na początku czerwca. Upał dawał nam się we znaki, a słońce utrudniało robienie zdjęć. Ale kiedy przeniosłyśmy się w zacienione miejsce wszystko zaczęło wychodzić! Michalina ma piękną i fotogeniczną twarz, a podczas zdjęć miałam wrażenie, że czuła się jak ryba w wodzie. No i oczywiście przygotowała świetną stylizację, która zgrała się z naszą miejscówką idealnie. Sesja pochłonęła nas tak bardzo, że nawet nie zauważyłyśmy kiedy wyszło prawie 400 zdjęć... :)
Efekty zobaczcie poniżej (trochę ich jest, bo nie potrafiłam się zdecydować). 
Napiszcie koniecznie co sądzicie o zdjęciach ! :)

Przy okazji zapraszam na FACEBOOKA i BLOGA Michaliny. Warto do niej wpaść !




















Do następnego !

56 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te zdjęcia! ^^
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a Michalina - bardzo fotogeniczna, ma taki uroczy wręcz wygląd. ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super sesja, bardzo klimatyczne ujęcia. dziękuję za odwiedziny, ja również będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Też się interesuję fotografią, natomiast wolę robić zdjęcia makro. Nie wychodzi mi fotografowanie ludzi haha :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. yh! jaka piekna uroda. Masz super włosy (takie zdrowe i gęste!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia i śliczna modelka :)
    Dziękuję za obserwację, zrewanżowałam się :)
    >mój blog KLIK<
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne, a dziewczyna ma faktycznie bardzo fotogeniczną twarz :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) stylizacja z koszulą i spódnicą bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, śliczny outfit. Bardzo fajna spódnica.
    Obserwujemy?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny plener znalazłyście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale CUDOWNE ZDJĘCIA ! :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, szczególnie zdjęcia z niebieską koszulą mnie zachwyciły :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: fabulous outfit. I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są cudowne, a Michalina to świetna modelka :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te zdjęcia. Fotograf ma talent! One (zdjęcia) idealnie odzwierciadlają twoją urodę. Świetny post :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zacznij i napisz u mnie, oczywiście się odwdzięczę :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę modelce fotogeniczności, ja zawsze mam z tym problem :c
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia świetne i super czarny top! Te rozcięcia z boku wyglądają genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia i piękna modelka :) Śliczna uroda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Woow śliczne zdjęcia!
    Ten outfit z koszulą, bosko to wygląda :D
    Pozdrawiam :)
    headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, jesteś przepiękna! :-) Zdjęcia bardzo klimatyczne, a miejsce trafione w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia są naprawdę świetne :)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie piękne zdjęcia ! sztos <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia, modelka ma nietuzinkową urodę :)
    Podoba mi się Twój blog, będę tu wpadać. Pozdrawiam! :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, Michalina jest bardzo fotogeniczna! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjecia!;)
    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjecia :))
    Zapraszam do mnie na nowego post ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Sesja wyszła genialna, a zdjęcia są hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz, również zaobserwowałam :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Te zdjęcia są świetne! :))

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia:) Obserwuję :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia! super wyszły ;)
    czy moglabys poklikac u mnie tylko w 2 linki pod najnowszym postem?
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cała sesja bardzo udana, fajnie wygląda ta ściana z cegieł w tle. Rzeczywiście, modelka genialna, widać, że przed obiektywem czuje się bardzo swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim razie przekaż dziewczynie, że ma nieziemską urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie wspaniałe zdjęcia, cudowna sesja! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne zdjęcia. ;) Widać, że lubisz to co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, wyglądasz niesamowicie, naprawdę udany outfit i zdjęcia:)
    zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga:) każdy komentarz, obserwacja i klik w linki zostaje oczywiście z mojej strony odwzajemniony:)

    OdpowiedzUsuń
  48. co za ostrość! piękne! <3

    zapraszam: http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)