15 czerwca 2015

Something more about me - czyli TAG: "O mnie"

Witajcie kochani !

Wpadłam dzisiaj na pomysł, żeby trochę rozszerzyć tematykę mojego bloga. Od dzisiaj oprócz postów z moimi zdjęciami będziecie mogli dowiedzieć się czegoś więcej o mnie (jak np. w dzisiejszym poście), zobaczyć rzeczy, które w ostatnim czasie były moimi ulubieńcami. Być może pojawią się jakieś posty ze stylizacjami. Oczywiście sesje zdjęciowe będą zawsze na pierwszym miejscu,  bo to jest coś co kocham robić najbardziej.

W dzisiejszym poście poznacie trochę faktów o mnie. Nie chcę tutaj wstawiać 50 pytań z odpowiedziami typu "Mam na imię Dominika" dlatego wybiorę kilka najciekawszych i na nie odpowiem ;) 
Zaczynamy:

1. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
 Studiuję kosmetologię, ale potem planuje też pójść w kierunku fotografii. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Moja wymarzona praca w dzieciństwie... Z tego co pamiętam to miałam kilka "wymarzonych zawodów" takich jak: fryzjerka piosenkarka, właścicielka sklepu z ubraniami. Teraz się z tego śmieje! :)

2. Czy pracujesz?
Na razie tylko jako kelnerka, w restauracji mojej mamy
(Cynamonowy Zakątek - polecam!), ale szukam czegoś w Łodzi.


3. Do kogo zwracasz się, gdy jest ci smutno? 
Należę do osób, które nie lubią afiszować się ze swoimi uczuciami, a już na pewno nie ze smutkiem i płaczem. Najczęściej jednak zwracam się do chłopaka bo zawsze jest blisko mnie, wysłucha i pocieszy :)

4. Ulubiony napój
Nie chcę wyjść na alkoholiczkę, ale uwielbiam wino grzane z przyprawami i pomarańczą (nawet jak jest gorąco). A tak poza tym to lemoniada z miętą i cytryną (piłam przepyszną w Manekinie!)


5. Ulubione święto
Od zawsze i na zawsze Boże Narodzenie ! Uwielbiam spotykać się z moją całą rodziną przy dużym stole, rozmawiać, śpiewać kolędy, żartować i śmiać się
(no dobrze... dlatego, że moje babcie robią przepysznego karpia <3) :D

6. Ulubiona książka
 Ostatnio zakochałam się w książkach Stephena Kinga, Williama Whartona i Agathy Christie. Uwielbiam kryminały, horrory i powieści detektywistyczne. A jeżeli chodzi o Whartona to poruszyła mnie jego powieść autobiograficzna - "Niezawinione śmierci". Ale zaglądam też do takich książek jak: "Love, Rosie", "Pamiętnik" czy "Najdłuższa podróż". Ze skrajności w skrajność... ;)

7. Ulubiony film
Nie umiem wymienić tylko jednego :( "Pamiętnik"; "Nietykalni" (ale tylko wersja z napisami, lektor słabo) i "Kraina lodu" (uwielbiam tą bajkę, na żadnej innej tyle się nie śmiałam!)


8. Ulubiony serial
"Gotowe na wszystko" (najlepszy na zawsze <3), 
a poza tym "Kości" i "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"

9.  Czy masz rodzeństwo?
Dwie ukochane siostry <3

10. Ulubione miejsce
Mój rodzinny dom i kochana kawalerka w Łodzi.


Zdjęcia robił mój ukochany. Musicie uwierzyć mi na słowo: NIE CIERPIĘ POZOWAĆ DO ZDJĘĆ. Mam wrażenie, że jestem najbardziej niefotogeniczną osobą na świecie :D Ale jakoś udało mi się wybrać cztery w miarę ogarnięte.

Myślę, że jak na jeden post starczy informacji, żeby was nie zanudzić. Do usłyszenia wkrótce ! :*


39 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!! Więcej takich :) Jesteś najlepsza !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jesteś fotografem to prawie całkowicie wiadomo, że nie będziesz pozować. Ale się z tym nie zgadzam, bo super wyszłas :)
    Zapraszam Cię do mnie na MINI "KONKURS FOTOGRAFICZNY".
    Będzie mi bardzo miło , jeśli weźmiesz udział :)
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach, są przecudne! :)
    Ciekawe odpowiedzi, oczywiście obserwuje i będę zaglądac częściej :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag ^^, uwielbiam czytać tego typu posty, można się z nich wiele dowiedzieć o autorze bloga
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny uśmiech ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraina Lodu jest świetna ! :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwoedziny i komentarz
    Obserwuję
    Uwielbiam Nietykalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, gotowe na wszystko jak dawno to oglądałam :D aż chyba obejrzę znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam wakacje to mogę zaczynać :D obserwuję również :)

      Usuń
  11. Ciekawe odpowiedzi! Ja również uwielbiam bajkę "Kraina lodu". Świetnie wyszłaś na zdjęciach! :)
    Obserwuję :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag ;)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wspaniale wyglądasz :) Obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mylisz się bo jesteś fotogeniczna :D też uwielbiam lemoniadę. Brwi wypełniam kredką Catrice w odcieniu 040 i poprawiam korektorem :3 obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne zdjęcia! *_* Masz bardzo fajny kierunek studiów ;3
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy tag! :)
    Piękne zdjęcia :3
    Masz śliczne włosy!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gotowe na wszystko <333
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odpowiedzi, też uwielbiam film "Nietykalni" ;)
    Obserwuję i zapraszam
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny post, ale nie mogę oderwać wzroku od twoich włosów <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bsrdzo lubię fil i książkę "Pamiętnik"- za każdym razem się wzruszam ;) zdjęcia super, bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;)

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O tez uwielbiam najbardziej Boze Narodzenie :)
    Świetny blog, może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie Tagi bo mogę się dużo dowiedzieć! Obserwuje ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również śmieję się z wymarzonych zawodów z dzieciństwa :)
    Od dłuższego czasu próbuję przeczytać "Rękę mistrza" King'a, może czytałaś? :) Tylko nie potrafię znaleźć wystarczająco czasu.. :'c

    Ważne jest jak się czujesz po takich napadach?, a nie że je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to na razie nie jest tak źle, bo ja po takich napadach stusuję środki przeczyszczające i wymiotuję.. :'c

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam książki Kinga :)
    Love, Rosie- nie czytałam, ale film bardzo mi się podobał ;)
    Świetny post ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubimy te same filmy ;)
    Ciekawe odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiany są dobre. Różnicowanie też, dociera się do większej liczby osób.
    Też lubię taką lemoniadę, a Nietykalni to świetny film! :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stephen King to jest to ;) A zdjęcia według mnie bardzo fajne, super wyglądasz! Co sądzisz o kierunku, który studiujesz? Czy warto go wybrać? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) fajny kierunek, ale trzeba to lubić i trafić na uczelnię, w której będziesz miała dużo praktyki :)

      Usuń
  31. Taki amerykański fotograf Lewis Hine powiedział niegdyś "While photographs may not lie, liars may photograph."
    Najpiękniejsze kłamstwo vs. Najgorsza prawda?
    Czy ważna jest dla Ciebie prawda, odnosząc się zarówno do życia jak i do pasji?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)