2 czerwca 2015

Find out yourself with elegant look

Hej kochani !

Nie było mnie tu jakiś czas, ale wracam do Was z nową sesją... Kasia była jedną z moich pierwszych modelek, której zrobiłam zdjęcia kiedy zaczynałam swoją przygodę z fotografią. Tutaj macie linka: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103747693088556.2955.103744379755554&type=3
Aż trudno uwierzyć, że ta, którą pokażę Wam dzisiaj jest dopiero DRUGĄ naszą wspólną. Z początku miałyśmy zrobić coś lekkiego, wiosennego, ale w trakcie naszej rozmowy stwierdziłam, że dawno nie było u mnie czegoś w stylu "fashion" i postawiłyśmy na 3 fajne stylizacje. Zdjęć jest naprawdę dużo, więc podzielę je na trzy części i dzisiaj zobaczycie pierwszą z nich. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 

Zapraszam na mojego FACEBOOKA gdzie często coś się dzieje ;)
Miłego oglądania !
















+ mały "backstage":

1 komentarz:

  1. uwielbiam ubrania w poziome paski, zawsze dodają uroku :) sesja jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)