11 sierpnia 2015

Zuzia - SESJA KOMUNIJNA

 
 
Hej kochani !
 
Dawno mnie tutaj nie było, ale zupełnie nie miałam czasu na blogowanie. Mam Wam jednak do pokazania 4 nowe sesje zdjęciowe, więc stopniowo będę je tutaj dodawać.
 
Dzisiaj pokażę Wam ciągle odkładaną komunijną sesję mojej siostry Zuzi. Były to pierwsze moje zdjęcia tego typu, ale muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona :) Doprawdy na początku dnia pogoda była taka sobie i już mieliśmy rezygnować z robienia zdjęć, ale już podczas sesji wyszło zza chmur piękne słoneczko! Nie byłabym sobą gdybym nie podziękowała swojemu chłopakowi, który wytrwale pomagał nam podczas sesji.
 
Poniżej efekty. Napiszcie koniecznie jak Wam się podobają zdjęcia ;)
 
 
 






















 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Jakie urocze zdjęcia! :-) Modelka jest śliczna i zdjęcia naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sesja :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/funny-case_10.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! Będzie świetna pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że mi też robili takie zdjęcia komunijne, ale takich ładnych nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, naprawdę piękne zdjęcia. inne niż wszystkie, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sesja !!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i subtelna sesja - czyli idealna sesja komunijna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne zdjęcia:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)