22 lipca 2015

Olga Szczerba - PHOTO SESSION

Hej kochani ! :)

Pod koniec maja na moim fanpage'u dałam ogłoszenie, że poszukuję do zdjęć rudowłosej modelki. Już od dawna marzyłam o tym, żeby sfotografować taką urodę i postanowiłam spełnić swoje marzenie. Jednak nie spodziewałam się takiego odzewu z Waszej strony ! Bałam się nawet, że nikt się do mnie nie odezwie. Ze wszystkich zgłoszeń wybrałam Olgę, której profil podesłała mi kochana Monia (dziękuję <3). Stwierdziłam, że jej uroda pasuje najbardziej do ujęć, które zaplanowałam. Na początku chciałam zrobić coś wiosennego (długa, zwiewna sukienka, wianek na głowie). Ale ostatnio dużo tego wszędzie i stwierdziłam, że postawimy na prostotę, a uroda Olgi zrobi całą robotę ;)

Na sesję pojechałam do Warszawy, w której nie byłam już ze sto lat! Mimo małych komplikacji już na miejscu, udało nam się spotkać i poszłyśmy na sesję do pięknego parku. Pogoda dopisała, Monia pomagała przy sesji, a Olga okazała się być świetną modelką. Nie musiałam jej dużo podpowiadać, bo sama wiedziała jak pozować. Z przyjemnością fotografuję się takie dziewczyny. Z efektów jestem zadowolona i mam nadzieję, że umówimy się z Olgą na kolejną sesję :)

A oto efekty:

 














 
 
 
Standardowe pytanie: Jak Wam się podobają takie subtelne, proste ujęcia ? :)
 
 
 
 
 
 
 

44 komentarze:

  1. baardzo ładny kolor włosów :) szczególnie w słońcu na tym pierwszym zdjęciu ;)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com/2015/07/recytuje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your pics. Your eyes are fabulous. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia! Śliczna modelka *.*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja wyszła genialnie :) Śwetne zdjęcia *-*
    Zapraszam do mnie: Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, proszę? :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ujęcia i bardzo fajna sesja :D
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsze zdjęcia jakie kiedykolwiek widziałam! Cudowna dziewczyna! Również obserwuję ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyszła sesja, bardzo mi się podoba
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie oczy ! ♥ Świetne efekty zdjęć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobają, zdradzisz co to za obiektyw ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, delikatna sesja :)
    Sama miałam kiedyś taki kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ma włosy. *.* Zdjęcia też super Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne, tylko mam mały minus, na wszystkich zdjęciach modelka ma taki sam wyraz twarzy :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia i piękny kolor włosów!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyszły świetnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, a Olga ma przepiękną urodę ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zdjęcia! Modelka jest piękna i zazdroszczę koloru włosów... :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia.Masz takie śliczne niebieskie oczy C;
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Chciałabym byś mi kiedyś zrobiła zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Super kolor włosów, śliczna modelka, bardzo subtelnie, podoba mi się to :)
    Zapraszam do obserwacji i komentowania bloga
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, rude włosy świetnie wypadają na zdjęciach, w dodatku modelka jest bardzo ładna.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ja już od dawna obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne, naturalne portrety. Nie trzeba dużo, żeby zrobić świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podobała mi się własnie taka rudowłosa uroda :))
    Piękna modelka! Cudowne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te zdjęcia! *.*
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam naturalność na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękno tkwi w prostocie, a Olga jest śliczna. Naprawdę udana sesja <3

    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zachwycające zdjęcia :)
    klikniesz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. PIĘKNE ZDJ :)
    Super blog będę zaglądać częściej:)

    Mogę prosić o kliki w tym poście
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia są cudowne, uwielbiam twoje włosy :)
    Co powiesz na wpsolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z efektów faktycznie można być zadowolonym! Olga to piękna dziewczyna i widać, że swobodnie się czuje przed obiektywem :) Ten projekt nie mógł się nie udać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorgeous photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna sesja i niesamowite włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :) Świetny blog i ujęcia ;) Mam do Cb taka małą prośbe chciałabym nagrac Q&A na swoim blogu ale potzrebuje kilka pytań :) Jeśli masz chwilke to zapraszam Cię na http://takadziwnaja.blogspot.com Z góry całuje :* Pozdrawiam Edyta <3

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne zdjęcia *.* . w szczególności czarno-białe mi się podobają :3.
    modelka prześliczna, mam nadzieję, że będzie takich wspaniałych zdjęć tu jeszcze więcej ♥
    buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)