22 września 2015

♥ Sesja rodzinna ♥


Hej !

Korzystając z tego, że lekko się przeziębiłam i mam wolną chwilę postanowiłam dodać dla Was post. Pokażę Wam jeszcze letnią, kolorową sesję z przemiłą rodzinką. Zdjęcia zaproponowała Marysia, chciała połączyć sesję ciążową ze zdjęciami swojego synka. Dodatkowo namówiliśmy też tatę na kilka ujęć! Na miejsce wybrałam zacienioną łąkę, chociaż i tak upał był wtedy nie do zniesienia. Ale jakoś daliśmy radę i z efektów jestem zadowolona. Ignacy spisał się na medal, był bardzo grzeczny i bez problemu można było robić mu zdjęcia :)

Zapraszam do oglądania:

















8 komentarzy:

  1. Przepiękne obrazki, aż człowiek nie może przestać się uśmiechać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i ekstra szczęśliwa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne. http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjęcia!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są rewelacyjne. Kocham je *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne kolorki, zdjęcia udane ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, wspaniała rodzinka :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne... genialnie to wyszło! :)
    Dodaję do obserwowanych! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)