30 grudnia 2014

Snow Days

Cześć! :) Jak Wam minęły święta? Moje zleciały bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy uciekły mi przez palce te trzy, wspaniałe dni spędzone w gronie najbliższych. Niestety, wszystko, co dobre, szybko się kończy. Na szczęście jutro sylwester i będzie można wybawić się i wytańczyć.

Ale teraz trochę o zdjęciach, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać, bo znowu się rozpiszę i nikt tego nie przeczyta ;) Na zdjęcia z Olą umówiłyśmy się dwa dni wcześniej, podczas świąt. Spotkałyśmy się w niedzielę rano, uczesałam, umalowałam, ubrałam moją modelkę i pojechałyśmy działać. Wybrałam to samo miejsce, w którym byłam ostatnio z moją siostrą. Sesja trwała może około 40 minut. Co jakiś czas ogrzewałyśmy się w samochodzie, bo na dworze nie dało się wytrzymać! Mimo minusowej temperatury dałyśmy radę, chociaż pod koniec Ola cała trzęsła się z zimna, a moje zamrożone palce w pewnej chwili odmówiły naciskania spustu migawki :D
Stwierdziłam, że post podzielę na dwie części, bo kilka zdjęć zrobiłyśmy w plenerze, a resztę w domu. Dzisiaj zobaczycie te pierwsze + 2 sklejki z backstage'u. 

Chciałam Wam dzisiaj złożyć też noworoczne życzenia, bo jutro nie będę już tutaj niczego dodawać. Kochani, udanej zabawy sylwestrowej, żebyście następnego dnia wszystko (albo chociaż połowę!) pamiętali. Niech 2015 rok będzie dla Was rokiem szczęścia i spełnienia i niech spełnią się Wasze wszystkie marzenia i postanowienia. Wszystkiego dobrego! :*:*

Miłego oglądania :)








 







BACKSTAGE:






2 komentarze:

  1. Ale zimno musiało być Oli brrr ;)
    A Ty gdzie spędzasz sylwestra?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)