17 kwietnia 2014

Lenka :)

Te zdjęcia mają już prawie rok, ale nie miałam okazji pokazać ich jeszcze tutaj, więc lądują na blogu właśnie dzisiaj. Z propozycją sesji wyszła Agnieszka-mama Lenki. Umówiłyśmy się w pewien wakacyjny dzień razem z małą i obojgiem rodziców. Miałyśmy szczęście, bo pogoda nam dopisała. Tak dobrze nam się robiło zdjęcia, że mam na dysku aż 400 ujęć z tej sesji. Lenka jest przeuroczym dzieckiem, które po pierwszych zdjęciach poszło spać, ale po krótkiej drzemce wstało i do końca dzielnie pozowało! Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zauroczona jej pięknymi, dużymi oczami. Z mamą Lenki planujemy umówić się na następną sesję. Efekty na pewno tu zobaczycie :) Miłego dnia, bo za oknem dzisiaj słońce!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię i komentarz zostawiony pod postem!
Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)